|

تست روانشناسی | روانشناسی

تست روانشناسی | میخوای بدونی عشقت چه شخصیتی داره؟ بگو فرم لبش چطوریه؟

لب‌های شما چه چیزی را در مورد شخصیت شما نشان می‌دهد؟ در ادامه این مطلب متوجه خواهید شد که فرم لب‌های شما چه چیزی درباره شخصیتتان می‌گوید.

تست روانشناسی | میخوای بدونی عشقت چه شخصیتی داره؟ بگو فرم لبش چطوریه؟
کد مطلب : 41119

خبرنگار: علی طاهری

تست شخصیت شناسی در انواع مختلف وجود دارد. تست شخصیت شناسی به روانشناسان کمک زیادی می کند . برای شناخت بهتر خود می توانید تست شخصیت شناسی انجام دهید. کافی بگویید در این تست شخصیت شناسی اول کدام تصویر  را انتخاب می کنید ؟ شما با پاسخ دادن به این تست شخصیت شناسی می توانید به شخصیت خود بیشتر پی ببرید.

.

.

.

آیا لب‌های باریکی دارید یا لب‌های پهن؟ آیا روحیه کاریزماتیک و شخصیتی پرانرژی و ماجراجو دارید؟ آیا محتاط، تحلیل گر و روشنفکر هستید؟

لب‌های شما یکی از برجسته‌ترین اعضای صورت شما هستند. آنها می‌توانند چیزهای زیادی در مورد شخصیت شما آشکار کنند، حتی بدون اینکه شما صحبت کنید. چهره خوان‌ها فقط با نگاه کردن به لب های شما می‌توانند چیزهای زیادی در مورد شما بگویند.

آنالیز لب که با نام لب شناسی نیز شناخته می شود، شاخه ای از چهره خوانی است که شکل، اندازه و رنگ لب‌ها را برای تعیین ویژگی‌های شخصیتی و تمایلات عاطفی مطالعه می‌کند. در چهره خوانی چینی گفته می‌شود که لب ها احساسات، شخصیت و سلامت فرد را نشان می‌دهد.

۱. لب‌های باریک

شخصیت افراد با لب‌های باریک چگونه است؟

اگر لب‌های باریکی دارید، نشان می‌دهد که شما بیشتر محتاط، تحلیلگر و روشنفکر هستید. همچنین ممکن است به عنوان فردی مستقل و خودکفا شناخته شوید و در گوش دادن راحت‌تر از صحبت کردن باشید. احتمالا شما کمتر درباره احساسات و تصمیمات خود با دیگران حرف می‌زنید و بیشتر شنونده دیگران هستید.

اغلب شما را تحلیلگرتر و منطقی‌تر می‌دانند و به همین دلیل در حل مشکل‌ها و تصمیم گیری‌ها خوب عمل می‌کنید. شما دوست دارید زمانی از روز را در تنهایی خود سپری کنید و از آن لذت ببرید. از دید بقیه اینطور به نظر می‌رسد که فردی تنها هستید اما شما درواقع در تنهایی خود روی برنامه‌ها و اهداف خود تمرکز می کنید.

شما کمتر تحت تاثیر احساساتتان قرار می‌گیرید و در روابط هم منطقی و تحلیلگر هستید. بیشتر علاقه مند به یافتن شریکی  هستید که ارزش‌ها و اهداف آنها با شما مشترک است. در هرصورت شما رابطه داشته باشید یا نه، به طور باورنکردنی متکی به خود و مستقل هستید و از تنهایی نمی‌ترسید.

وقتی عصبانی هستید، ممکن است گوشه‌گیرتر و ساکت‌تر شوید تا خشم خود را سرکوب کنید یا آن را در درون خود نگه دارید. همچنین در موقع عصیانیت ممکن است دست به قضاوت و انتقاد دیگران بزنید و شروع کنید به کنایه آمیز صحبت کردن.

۲. لب‌های پهن

شخصیت افراد با لب های پهن چگونه است؟

اگر لب‌های پهن دارید، نشان می‌دهد که شما مهربان، دلسوز، مراقب، برون‌گرا، اجتماعی، پرشور، احساسی و خوش‌بین هستید. شما ممکن است بیشتر نیازهای دیگران را بر نیازهای خود ترجیح دهید و حاضر باشید برای کسانی که دوستشان دارید فداکاری کنید.

در درک و پاسخگویی به احساسات دیگران خوب عمل می‌کنید و یک رهبر ذاتی هستید که که همیشه مسئولیت‌ها را بر عهده می‌گیرید. شما اعتماد به نفس خوبی دارید و از به دنبال اهداف خود رفتن نمی‌ترسید. به راحتی احساسات خود را ابراز می کنید و گاهی لجباز هستید.

ممکن است متقاعد کردن شما دشوار باشد و گاهی اوقات از تغییر نظر خودداری کنید. احتمالا به راحتی با دیگران دوست می شوید و اگر فرزندی داشته باشید او را غرق در محبت می‌کنید.

در روابط شخصی خود عشق و علاقه خود را به وضوح ابراز می‌کنید، و احساسات خود را با شفافیت تمام بیان می‌کنید. این می‌تواند زمانی که عصبانی هستید نیز صادق باشد.بیشتر اوقات عصبانیت خود را به صورت ظاهری مانند حالت‌های صورت یا زبان بدن نشان می‌دهید.

ممکن است در هنگام عصبانیت بلندتر صحبت کنید و قاطع تر شوید و بگویید که از چه چیزی عصبانی هستید.

فرم لب‌های شما چگونه است؟ آیا این تست برای شما صحیح بود؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید و این تست شخصیت را برای اطرافینتان ارسال کنید.

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین