|

برای حل مشکلات لوازم خانگی پروفایل به کجا مراجعه کنیم؟

کد مطلب : 44138

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی تبریز فیکسر یکی از مراکزی است که به سرویس و عیب یابی و تعمیر تخصصی کلیه محصولات و لوازم خانگی می پردازد و تعمیر لوازم خانگی محدود به محصولی خاص نیست و تمامی لوازم خانگی از جمله ساید بای ساید،یخچال و فریزر ، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، کولر گازی، اجاق گاز، جاروبرقی و تلویزیون و سیستم های صوتی و ماکروفر و….را در برند های مختلف انجام می دهد. نمایندگی تبریز فیکسر مجوز رسمی تعمیر انواع برندهای معتبر لوازم خانگی از جمله لوازم خانگی بوش، لوازم خانگی پروفایل، لوازم خانگی جنرال الکتریک، لوازم خانگی سامسونگ، لوازم خانگی سونی، لوازم خانگی پاناسونیک، لوازم خانگی ال جی، لوازم خانگی دوو، و……را برعهده دارد و مدیریت این نمایندگی از تکنسین های دوره دیده و کارشناسان حرفه ای و ماهر که تخصص و مهارت و دانش فنی بالایی دارند و همچنین از تجهیزات و ابزار آلات پیشرفته استفاده کرده که انواع ایرادات ریز و درشت دستگاه ها را در برندهای مختلف شناسایی کرده و قادر به رفع و ترمیم آنها می باشند. نمایندگی تبریز فیکسر کلیه ی تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری انواع لوازم خانگی را در کمترین زمان و با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در محل به مشتریان عزیز ارائه می دهد و نیازی به مراجعه حضوری و یا جا به جایی دستگاه نیست.

نمایندگی ما در تعمیرات دستگاه ها در صورت معیوب بودن قطعه ای آن قطعه را کنار گذاشته و حتما از قطعه ی اورجینال استفاده می کنند و در صورت نبودن قطعه در بازار داخلی هماهنگی هایی با خارج از کشور انجام می دهند و در شرایط خاص و ویژه دستگاه جدیدی را خریداری کرده و اجزای آن را اوراق می کنند و به آن قطعه مورد نظر دست پیدا می کنند.

یخچال پروفایل

نمایندگی تبریز فیکسر تعمیر و سرویس انواع یخچال ها را انجام می دهد ، یخچال هم که جزء جدایی ناپذیر هر آشپزخانه ای می باشد و در صورت ایراد و خرابی مشکلات زیادی را به بار می آورد. از ایرادات رایجی که در یخچال و فریزرها ی پروفایل ممکن است ایجاد شود برفک زدن یخچال ، افتادگی درب یخچال، شنیدن سر و صدای عجیب، خنک نشدن یخچال،‌ کار کردن بدون وقفه یخچال، خاموش شدن مکرر دستگاه، یکسره کار کردن دستگاه، روشن نشدن یخچال و… است، که شما در اسرع وقت با نمایندگی لوازم خانگی ما در تبریز تماس بگیرید و از تجربیات تکنسین های ما در تعمیر انواع مدل های یخچال پروفایل بهره مند شوید.

ساید بای ساید پروفایل

عیب یابی و تعمیر یخچال ساید بای ساید پروفایل از تخصصی ترین خدمات نمایندگی ما می باشد. یخچال های ساید بای ساید از حجم و وزن بالایی برخوردار هستند و امکان جا به جایی آنها بسیار دشوار است. و تمامی تعمیرات و سرویس های دوره ای مربوط به این دستگاه در محل انجام می شود. چنانچه شما با مشکلاتی مانند داغ شدن بیش از اندازه یخچال، برفک زدن و یا ارورهای مختلف یخچال، داغ شدن موتور، کمپرسور، تعویض لاستیک های درب، تعویض شیلنگ آب یخچال و ایراداتی در برد مواجه شدید با ما تماس بگیرد کارشناسان ما در محل حاضر می شوند و صورتی که نیاز به تعویض قطعات باشد، ، برای عملکرد مناسب دستگاه، قطعات فابریک جایگزین قطعات معیوب خواهند شد. نمایندگی ما تعمیر و نگهداری لوازم خانگی پروفایل در تبریز را انجام می دهند.

ماشین ظرفشویی پروفایل

ایرادات متداول ماشین ظرفشویی پروفایل، مشکل روشن نشدن دستگاه، شسته نشدن درست ظرف­ها در ماشین، خاموش شدن دستگاه حین کار، سر و صدای غیرعادی دستگاه، نشت آب در زیر ماشین ظرفشویی، کار نکردن ماشین ظرفشویی، قفل نشدن درب دستگاه، خراب شدن برنامه های شست و شو که به دستگاه می دهید و… هستند. که اگر به هر کدام از این مشکلات برخورد کردید می توانید با مجموعه ما در تبریز تماس بگیرید و در اسرع وقت از تجربیات تکنسین های ما بهره مند شوید، نمایندگی ما تعمیرات ماشین های ظرفشویی در انواع برند ها را انجام می دهند.

ماشین لباسشویی پروفایل

ماشین لباسشویی از ضروری ترین لوازم خانگی هر منزلی می باشد و در صورت خرابی دردسرهای زیادی به بار می آورد. از ایرادات متداول در ماشین لباسشویی پروفایل، می توان به عدم آبگیری دستگاه و وارد نشدن آب به آن، روشن نشدن لباسشویی بعد از تنظیم تایمر دستگاه، قطع شدن عملیات بعد از آبگیری، نشتی ماشین لباسشویی، سر و صدای زیاد ماشین و… اشاره کرد. شما می توانید با نمایندگی لوازم خانگی ما در تبریز تماس حاصل فرمایید و از تخصص کادر ما در تعمیر انواع ماشین لباسشویی پروفایل بهره مند شوید.

گارانتی تعمیر لوازم خانگی

تعمیرات کلیه لوازم خانگی و قطعات تعویض شده و دستگاه های تعمیر شده توسط کارشناسان و تکنسین های فنی ما شامل گارانتی می شوند ولی با توجه به نوع سرویس ارائه شده با هم متفاوت هستند و اگر دستگاه شما در مدت زمان اندکی بعد از تعمیر دوباره به مشکل برخورد آن را حل می کنیم. کارشناسان و تعمیرکاران ما 24 ساعته و بدون تعطیلی پاسخگو و همراه شما همشهریان تبریزی عزیز هستند و سعی می کنند تا تعمیرات دستگاه ها و لوازم شما را با حداقل هزینه ها برطرف سازند.

شرایط تعمیر و خدمات پس از فروش نمایندگی

جهت تعمیر انواع لوازم خانگی از جمله تعمیرات انواع یخچال فریزر و ساید بای ساید، ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی و ….با نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی ما در تبریز تماس حاصل فرمایید و از شرایط و خدمات عالی پس از فروش ، فروش قطعات و لوازم یدکی فابریک محصولات و کارشناسان با تجربه و متخصص آگاهی یابید.در نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی تبریز فیکسر تمامی هزینه ها و قیمت قطعات بر مبنای نرخ اتحادیه می باشد و حتی به مشتریان خود نیز تخفیفاتی ارائه می دهند.نمایندگی ما در تبریز به عنوان یکی از بهترین مراکز تعمیرات در شهر شناخته شده و بعد از انجام تعمیرات تیم تعمیراتی ما با مشتریان در ارتباط می مانند تا از رضایت آنها اطمینان حاصل کنند و همواره آماده پاسخگویی به سوالات شما مشتریان عزیز می باشند.

از ویژگی های نمایندگی تبریز فیکسر رعایت اصول مشتری مداری است و همه ی کارکنان خود را موظف به رعایت اصول و حقوق مشتری مداری کرده است و همه کاربران در مراجعه به این نمایندگی شاهد رعایت این اصول بوده و ابراز رضایت می کنند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین