|

اولین بوت کمپ ارزشگذاری بازار سرمایه برگزار می‌شود

ارزش‌گذاری دارایی‌ها از جمله اوراق بهادار یکی از ارکان اصلی مؤثر بر تصمیم‌گیری‌های مالی و ‌سرمایه‌گذاری اشخاص حقیقی و حقوقی در کسب‌وکارهای شخصی کوچک تا کسب‌وکارهای بزرگ و بین‌المللی به شمار می‌آید. ارزش‌گذاری اصولی و صحیح دارایی‌ها باعث تخصیص بهینه منابع سرمایه‌ای شده و این امر نقش عمده‌ای در رشد و توسعه اقتصادی ایفا می‌کند.

اولین بوت کمپ ارزشگذاری بازار سرمایه برگزار می‌شود
کد مطلب : 32924

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، در چند سال اخیر ارزش‌گذاری شرکت‌ها به یکی از مهم‌ترین و درعین‌حال پیچیده‌ترین مفاهیم اقتصادی هر کشور تبدیل‌شده به‌طوری‌که در حال حاضر تعیین ارزش شرکت‌ها در کشورهای توسعه‌یافته که دارای بازار سرمایه پیشرفته ای هستند، توسط بانک‌های سرمایه‌گذاری و مشاوران سرمایه‌گذاری و با استفاده از استانداردهای مختص به هر صنعت تعیین می‌شود.

با توجه به توسعه بازارهای مالی کشور و افزایش تنوع و پیچیدگی انواع مدل‌های کسب‌وکاری شرکت‌ها، ارزش‌گذاری تبدیل به موضوعی کاملاً تخصصی گردیده و خدمات ارزش‌گذاری در حوزه‌های مختلف از قبیل؛ استارتاپ‌ها، شرکت‌های بالغ، نهادهای مالی، دارایی‌های نامشهود و برند، ارزش‌گذاری مبتنی بر مشتری، پرتفولیو ‌سرمایه‌گذاری مخاطره‌آمیز و … به‌صورت تخصصی توسط اشخاص حقیقی و حقوقی ارائه ‌می‌گردد.

در همین راستا مرکز مالی ایران و شرکت بهاسنج در راستای رسالت آموزشی خود اقدام به طراحی و برگزاری دوره جامع آموزشی کاربردی تربیت کارشناس خبره ارزشگذاری ویژه علاقه‌مندان و فعالین بازار سرمایه نموده است. در این دوره تلاش می شود با شناسایی دقیق و تخصصی نقاط مورد نیاز حوزه ارزشگذاری، تخصصی‌ترین و بروزترین مباحث آموزشی ارائه شده و گامی مهم و ارزشمند در جهت ارتقای سطح دانش و عملکرد فعالین بازار سرمایه ایران برداشته شود.

بوت کمپ ارزشگذاری با حمایت شرکت فرابورس ایران برگزار شده و به افراد این امکان داده می‌شود تا در محیطی شبیه سازی شده و تحت نظر اساتید تراز اول ارزشگذاری کشور به ارتقاء مهارت‌های معامله گری، رشد استعداد و توانمندی‌های درونی و توسعه فردی خود بپردازند. شرکت کنندگان در این دوره علاوه بر کلاس‌های آموزشی، با شرکت در کارگاه‌های تخصصی مهارت‌های خود را به عرصه رقابت می‌گذارند و برای فعالیت حرفه‌ای خود در بازارهای مالی آماده می‌شوند.

شرایط ثبت نام در بوت کمپ ارزشگذاری

دوره جامع تربیت کارشناس خبره ارزشگذاری صرفا به صورت حضوری برگزار می‌شود و ظرفیت آن محدود است. به همین دلیل برای حضور در بوت کمپ مصاحبه ای در نظر گرفته شده است. متقاضیانی که دارای شرایط زیر هستند می‌توانند رزومه خود را ارسال کرده و در صورت قبولی در مصاحبه، امکان شرکت در دوره را خواهند داشت:

- حداقل مدرک لیسانس (رشته های فنی و مهندسی/مالی/حسابداری/اقتصاد)

- دارای حداقل یک سال تجربه کاری در حوزه ارزشگذاری یا انجام حداقل سه پروژه ارزشگذاری

- آشنایی کافی با زبان انگلیسی

- آشنایی کافی با اکسل

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در این دوره می توانند به صفحه ارزشگذاری مرکز مالی ایران مراجعه کرده و رزومه خود را از طریق «صفحه ارسال رزومه» بارگزاری کنند. کسانی که شرایط حضور در دوره را داشته باشند برای مصاحبه دعوت شده و پس از قبولی در مصاحبه امکان شرکت در بوت کمپ ارزشگذاری را خواهند داشت.

«لینک ثبت نام در بوت کمپ ارزشگذاری»

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین