|

چهره‌های مشهوری که درخانواده پرجمعیت رشد کردند + تصاویر

بسیاری از افراد موفق و چهره‌های بنام کشورمان ازجمله هنرمندان، از دل خانواده‌هایی پرجمعیت بیرون آمده و توانسته‌اند سری میان سر‌ها شوند.

چهره‌های مشهوری که درخانواده پرجمعیت رشد کردند + تصاویر
کد مطلب : 31522

شاید برایتان جالب باشد که با برخی هنرمندان از خانواده‌های پرجمعیت و همچنین هنرمندانی که خودشان بیش از ۲ فرزند دارند، آشنا شوید. این هنرمندان پرطرفدار که در ابعاد مختلف، الگویی برای طرفدارانشان هستند، حالا به‌واسطه داشتن خانواده‌هایی پرجمعیت، زیر ذره‌بین ما قرارگرفته‌اند تا بدانیم که برخلاف تصور بسیاری از مردم، چند فرزندی صرفاً در اقشاری خاص به‌ویژه خانواده‌های سنتی و مذهبی، مرسوم نیست و چهره‌های پرطرفدار که در مسیر موفقیت وقت گذاشته‌اند نیز در این عرصه سهم دارند.

شاید خیلی‌ها فکر کنند تولد در خانواده‌ای پرجمعیت به معنای محرومیت از بسیاری امکانات و درنتیجه عدم موفقیت آن‌ها در آینده خواهد بود، اما قطعاً چنین اعتقادی، پایه و اساس منطقی ندارد و به‌هیچ‌عنوان نمی‌توان چنین موضوعی را بهانه‌ای برای نرسیدن به مدارج عالی دانست. چه‌بسا که بسیاری از افراد موفق و چهره‌های بنام کشورمان ازجمله هنرمندان، از دل خانواده‌هایی پرجمعیت بیرون آمده و توانسته‌اند سری میان سر‌ها شوند.

امیر جعفری؛ بازیگری خاص با ۱۰ خواهر و برادر

امیر جعفری ازجمله بازیگران توانمندی است که به سبب بازی‌های خاص خود، محبوبیت زیادی نزد مردم دارد و معمولاً همه از او به شایستگی یاد می‌کنند. این بازیگر ۴۷ ساله، اصالتاً زنجانی است و در خانواده‌ای پرجمعیت متولدشده. او ۷ خواهر و ۳ برادر دارد و خود نیز فرزند نهم خانواده است، اما تعداد زیاد فرزندان، مانعی برای رشد او و رسیدن به علایقش نبوده است. چه‌بسا که پرورش در چنین خانواده‌ای از او فردی جسور ساخته که با چنگ و دندان برای رسیدن به اهدافش جنگیده است.

چهره‌های مشهوری که درخانواده پرجمعیت رشد کردند

اکبر عبدی؛ مرد هزارچهره از خانواده ۶ فرزندی

اکبر عبدی از آن هنرمندان نابی است که خاطرات زیادی با فیلم‌هایش داریم و شاید کسی به گردپایش نرسد. بازیگری دارای نشان درجه‌یک فرهنگ و هنر که او نیز از درون خانواده‌ای پرجمعیت با یک خواهر و ۴ برادر بیرون آمده و به‌عنوان فرزند مستعد خانواده، توانسته به مرد هزارچهره سینمای ایران تبدیل شود. زندگی اکبر عبدی پر است از خاطرات شیرین و جالبی که در بطن خانواده‌ای پرجمعیت شکل‌گرفته، اما نکته مهم‌تر این است که مادر او توجه خاصی به تربیت فرزندان داشته و از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کرده است.

چهره‌های مشهوری که درخانواده پرجمعیت رشد کردند

نوید محمد زاده؛ چهره‌ای موفق از میان ۱۲ فرزند

در یک دهه اخیر، نام نوید محمد زاده را بسیار زیاد شنیده‌ایم. هنرنمایی و موفقیت‌های او در این سال‌ها آن‌قدر زیاد بوده که از او چهره‌ای بنام ساخته است. این هنرمند ۳۶ ساله که فرزند آخر خانواده است، در جمع ۱۱ خواهر و برادر بزرگ‌شده و در جوار چنین خانواده‌ای توانسته پله‌های ترقی را طی کند. نوید محمد زاده علاقه خاصی به پدرش دارد و همواره از او به‌عنوان مردی بزرگ یاد می‌کند. گفته می‌شود که جمعیت خانواده او با خواهرزاده‌ها و برادرزاده‌ها به بیش از ۱۰۰ نفر می‌رسد.

چهره‌های مشهوری که درخانواده پرجمعیت رشد کردند

مجید صالحی؛ هنرمندی محبوب در خانواده ۸ فرزندی

مجید صالحی؛ هنرمندی خوش‌رو و دوست‌داشتنی در عرصه سینما. کسی که در خانواده‌ای پرجمعیت به دنیا آمده و ۴ برادر و ۳ خواهر دارد. او فرزند هفتم خانواده است و به سبب زندگی در خانواده‌ای پرجمعیت، خاطرات زیادی از دوران کودکی و شیطنت‌هایش دارد. از غذا خوردن شریکی با خواهر و برادر‌ها گرفته تا فراموش کردن عضوی که هنوز به خانه نیامده. او در خاطراتش می‌گوید: «آن‌قدر زیاد بودیم که گاهی مادرم فراموش می‌کرد، هنوز یکی از ما به خانه نیامده و شب که می‌شد، در را از پشت قفل می‌کرد.»

چهره‌های مشهوری که درخانواده پرجمعیت رشد کردند

داریوش فرضیایی؛ اسطوره کودکان با ۶ خواهر و برادر

اگر بگوییم محبوب‌ترین چهره در میان کودکان است، بی‌ربط نگفته‌ایم. داریوش فرضیایی مجری توانمند و بسیار موفقی است که خانواده پرجمعیتی دارد و خودش فرزند ششم خانواده است؛ ۲ خواهر و ۴ برادر که البته یکی از آن‌ها فوت کرده است. داریوش فرضیایی، آن‌قدر از دوران کودکی خود در چنین خانواده‌ای، ابراز رضایت دارد که عموپورنگ امروز را، سوغاتی از آن دوران می‌داند. او می‌گوید: «دوست ندارم حس کودکی‌ام را هیچ‌وقت فراموش نکنم، چون آن حس‌های گذشته به من کمک کرده تا امروز عموپورنگ باقی بمانم».

چهره‌های مشهوری که درخانواده پرجمعیت رشد کردند

منوچهر هادی؛ کارگردانی بنام از خانواده ۹ فرزندی

منوچهر هادی کارگردان خوش‌نام سینما و تلویزیون که فیلم‌هایش در سال‌های اخیر حسابی کولاک کرده، ثمره‌ای از یک خانواده مذهبی و پرجمعیت است؛ فرزند هفتم خانواده با ۵ خواهر و ۳ برادر که ارتباط عاطفی عمیقی با آن‌ها دارد و نه شهرت و نه هیچ‌چیز دیگری، بهانه‌ای برای فاصله گرفتن او از جمع گرم خانواده‌اش نبوده است. خوب است بدانید که منوچهر هادی فرزند شهید است و در تمام دوران زندگی، فقدان پدر را به لطف آغوش گرم مادر و خانواده‌ای صمیمی و پرجمعیت، جبران کرده است.

پدران مشهور و فرزند دوست

حالا که با برخی از هنرمندان متولدشده در خانواده‌های پرجمعیت آشنا شدید، می‌خواهیم چند تن از چهره‌های بنام عرصه‌های مختلف هنری و ورزشی را به شما معرفی کنیم که بیش از ۲ فرزند دارند و فضای خانواده‌هایشان از گرما و شادی خاصی برخوردار است.

سعید سهیلی؛ پدری با ۴ فرزند هنرمند

سعید سهیلی کارگردان بنامی است که سال ۱۳۳۸ در تربت‌حیدریه متولد شد. او ازجمله پدرانی است که می‌توان نام خانواده‌اش را در لیست پرجمعیت‌ها قرارداد. خانواده‌ای که البته همگی از افراد موفق جامعه به شمار می‌روند و برای خود اسم‌ورسمی دارند. سهیلی، دو پسر دو دختر دارد و تمام فرزندانش نیز در عرصه هنر فعالیت می‌کنند که البته ساعد و سینا، چهره‌های شناخته‌شده‌تری هستند.

چهره‌های مشهوری که درخانواده پرجمعیت رشد کردند

علی کریمی؛ پدری عاشق خانواده

علی کریمی فوتبالیست پرافتخار کشورمان، در سال ۱۳۷۸ و زمانی که بیست‌ویک‌ساله بود، ازدواج کرد. جادوگر فوتبال ایران، پدری جوان با ۲ پسر و یک دختر است. او فردی بسیار خانواده‌دوست است و به قول خودش، طاقت دوری طولانی از خانواده را ندارد. او در مورد خانواده می‌گوید: «عاشق خانواده‌ام هستم و رابطه دوستانه‌ای با بچه‌هایم دارم؛ بیشتر رفیق هستیم تا پدر و فرزند. خانواده نعمت بزرگی است و بدون خانواده زندگی محال است».

چهره‌های مشهوری که درخانواده پرجمعیت رشد کردند

بنیامین بهادری؛ پدر خانواده‌ای شاد و پرانرژی

بنیامین بهادری، خواننده جوانی است که یک فرزند دختر و ۲ فرزند پسر دارد و از او به‌عنوان پدر خانواده‌ای شاد و پرانرژی یاد می‌شود. گرچه این هنرمند با فوت همسر اولش روز‌های سختی را پشت سرگذاشت و تا دو سال دخترش را به‌تن‌هایی بزرگ کرد، اما بااین‌حال ناامید نشد و با ازدواج مجدد، بار دیگر تشکیل خانواده داد که ثمره این ازدواج نیز دو پسر ۴ و ۵ ساله است.

چهره‌های مشهوری که درخانواده پرجمعیت رشد کردند

غلامرضا عنایتی؛ پدر خانواده‌ای پرجمعیت

غلامرضا عنایتی؛ فوتبالیستی بنام که الآن نیز به‌عنوان مربی کار خود را دنبال می‌کند. ورزشکاری که بیش از ۲۰ سال از ازدواجش می‌گذرد و الآن دارای خانواده نسبت پرجمعیتی است. او ۴ فرزند پسر دارد که ۳ نفر آن‌ها راه پدر را ادامه داده‌اند. غلامرضا عنایتی گرچه به‌واسطه شرایط شغلی‌اش، مشغله زیادی دارد، اما از آن مردان خانواده‌دوستی است که دلش می‌خواهد کمک‌حال همسرش باشد و هر وقت در خانه باشد، حسابی هوای همسرش را دارد تا بتواند کمی از مسئولیت‌های او بکاهد.

چهره‌های مشهوری که درخانواده پرجمعیت رشد کردند

وحید شمسایی؛ پدر خانواده‌ای مذهبی

نام این بازیکن فوتسال، سال‌های سال بر سر زبان‌ها بود؛ بازیکنی توانمند که افتخارات زیادی در کارنامه دارد و از محبوبیت خاصی برخوردار است. وحید شمسایی علاوه بر یک فوتسالیست موفق، پدری شایسته نیز به شمار می‌رود. او ۳ فرزند دختر دارد و خانواده‌اش به سبب اعتقادات خاص مذهبی، همواره سوژه رسانه‌ها بوده‌اند. دختران وحیدشمسایی کاملاً محجبه هستند و نوع حجاب آن‌ها، نشان از سبک تربیتی خاص در این خانواده دارد.

چهره‌های مشهوری که درخانواده پرجمعیت رشد کردند

حسین یاری؛ پدر خانواده‌ای صمیمی

حسین یاری هنرمندی است که بازیگری را از ۱۲ سالگی آغاز کرد و با نقش‌هایی در ژانر دفاع مقدس به شهرت و محبوبیت رسید. او پدری ۵۵ ساله با دو فرزند پسر و یک فرزند دختر است که رابطه‌ای بسیار نزدیک و صمیمانه‌ای با فرزندانش دارد و این را می‌توانم از اظهارات فرزندانش فهمید. فرزندان این هنرمند کشورمان بار‌ها اعلام کرده‌اند که به وجود پدرشان افتخار می‌کنند و بسیاری از زمان‌های فراغتشان را با پدرشان می‌گذرانند، زیرا از بودن در کنار او لذت می‌برند.

چهره‌های مشهوری که درخانواده پرجمعیت رشد کردند

منبع: فارس

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین