|

تامین مالی جمعی یک شرکت آرایشی بهداشتی

تامین سرمایه در گردش تولید محصولات آرایشی و بهداشتی شرکت داروسازی پارس حیان از امروز 25 دی ماه 1400 به مدت 14روز تحت نظارت شرکت فرابورس ایران راه اندازی کرد. 

تامین مالی جمعی یک شرکت آرایشی بهداشتی
کد مطلب : 24918

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا) و به نقل از روابط عمومی تأمین سرمایه تمدن، شرکت تامین سرمایه تمدن درراستای تأمین مالی شرکت‌های کوچک‌ و متوسط، دانش‌بنیان و فناور، مطابق برنامه استراتژیک خود در حوزه تأمین مالی نوین، سکوی تامین مالی جمعی آی‌بی‌کراد(iBcrowd) ) را برای این شرکت راه‌اندازی کرده است.

این دوره سرمایه گذاری 24ماهه با نرخ سود 25.5درصد به صورت سالانه می باشد .در این روش سرمایه گذاری، شرکت منابع حاصل از گواهی های شراکت که توسط تامین سرمایه تمدن فروخته می شود را جهت تولید محصولات خود به کار گرفته و سود حاصل از تولید را با مشارکت کنندگان در این فرصت سرمایه گذاری تقسیم خواهد کرد.
حداقل میزان سرمایه گذاری در این طرح برای افراد حقیقی از 10میلیون ریال تا 5 میلیارد در نظرگرفته شده است و سرمایه گذاری بیش از 5میلیارد ریال فقط برای اشخاص حقوقی امکان پذیر می‌باشد.
شیوه پرداخت سود، ماهیانه بوده و پرداخت اصل سرمایه نیز در انتهای دوره سرمایه گذاری (24ماه) انجام خواهد شد.
در این شیوه از تامین مالی ، سرمایه گذاران معاف از مالیات هستند.
سرمایه‌گذاران برای کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در این سرمایه گذاری ، می‌توانند به تارنمای" www.ibcrowd.ir" مراجعه کرده و اقدام به سرمایه گذاری کند.

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین