|

پذیره‌نویسی دومین صندوق در صندوق

دومین «صندوق در صندوق» اوراق بهادار بازار سرمایه کشور با نام «نماد آشنا ایرانیان» به عنوان یک ابزار جدید مالی، از روز شنبه ۲۵ دی ماه، به مدت پنج روز کاری پذیره‌نویسی می‌شود.

پذیره‌نویسی دومین صندوق در صندوق
کد مطلب : 24864

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا) ؛ پذیره‌نویسی صندوق‌ «نماد آشنا ایرانیان» به عنوان دومین صندوق سرمایه‌گذاری از نوع صندوق در صندوق اوراق بهادار بازار سرمایه‌ی کشور، از تاریخ ۲۵ دی ماه آغاز و به مدت پنج روز کاری ادامه خواهد یافت.

صندوق در صندوق به عنوان یک ابزار نوین مالی، با سرمایه‌گذاری در برترین صندوق‌های سهامی بازار سرمایه، این فرصت را به سرمایه‌گذاران می‌دهد تا با خرید واحدهای آن، به جای سرمایه‌گذاری در چند صندوق سهامی با ریسک بالا، بتوانند تنها با سرمایه‌گذاری در یک صندوق، ضمن مدیریت ریسک دارایی‌های خود، از رشد احتمالی بازار سرمایه نیز بهره‌مند شوند.

ویژگی اصلی صندوق در صندوق، استفاده از تخصص صاحب‌نظران برترین صندوق‌های بازار و بهره‌مندی از تحلیل خبرگان بازار سرمایه با سرمایه‌گذاری در برترین صندوق‌های سرمایه‌گذاری است.

سرمایه‌گذاری در صندوق نماد آشنا به صورت «صدور و ابطالی» و معاف از مالیات است. نماد آشنا تقسیم سود دوره‌ای ندارد و بازدهی این صندوق از تغییرات ارزش واحدهای این صندوق حاصل می‌شود.

صندوق سرمایه‌گذاری «نماد آشنا»، تحت مدیریت شرکت «سبدگردان سهم‌آشنا» است. شرکت سبدگردان سهم‌آشنا یکی از شرکت‌های زیرمجموعه «گروه خدمات بازار سرمایه سهم‌آشنا» است. این شرکت سابقه مدیریت برخی از موفق‌ترین صندوق‌های بازار سرمایه نظیر صندوق‌های «امین آشنا ایرانیان»، «کامیاب آشنا» و «بازار آشنا» را دارد.

سرمایه‌گذاران برای شرکت در پذیره‌نویسی این صندوق، می‌توانند به تارنمای www.namadfund.ir مراجعه کرده و واحدهای این صندوق را خریداری کنند.

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین