|

داغ سنگین ضدانقلاب از کشاورزان و مردم اصفهان

ضدانقلاب که از روزهای گذشته تلاش می‌کرد با چهره تزویر و نیرنگ و صدور اطلاعیه‌هایی جعلی افکار عمومی را به بهانه نماز باران فریب دهد.

داغ سنگین ضدانقلاب از کشاورزان و مردم اصفهان
کد مطلب : 21943

به گزارش تراز اقتصاد ، جمعه دو هفته پیش مردم و کشاورزان اصفهان در کنار هم نجیبانه مطالبات خود در خصوص آب زاینده رود را مطرح کردند و در پی آن دستوراتی هم از جانب معاون اول رئیس جمهور برای بررسی و حل مشل آب در استان‌های درگیر صادر شد.

پس از آن کشاورزان و مسوولان استانی توافق کردند کمیته استانی متشکل از نمایندگان کشاورزان و مسؤولان استانی مطالبات کشاورزان را دنبال کند و گزارش آن را در فواصل زمانی معین به اطلاع مردم و کشاورزان برساند و کشاورزان نیز عنوان کردند به اعتراض خود در بستر خشک زاینده‌رود پایان می‌دهند.

یک‌روز‌پس از این توافق دشمنان که تاب تحمل اعتراض آرام کشاورزان را نداشتند و روزهای قبل از آن تلاش کرده بودند مسیر مطالبه کشاورزان را به حاشیه برده و به فضای ناامنی دامن بزنند و اعتراض را به آشوب و اغتشاش بکشند، تلاش کردند جمعه هفته گذشته با روش‌های نخ‌نما شده همیشگی با آتش‌ زدن خودروهای عمومی، تخریب اموال عمومی و ایجاد رعب و وحشت بین مردم فضای شهر اصفهان را به ناامنی بکشانند اما طراحی آن‌ها در ایجاد اغتشاش و سراسری کردن آن نقش برآب شد.

این هفته نیز با تزویر و نیرنگ و صدور اطلاعیه‌هایی جعلی تلاش کردند با فریب افکار عمومی به بهانه نماز باران پروژه ناکام هفته گذشته خود را دنبال کنند و امنیت و آرامش مردم را بر هم بزنند اما پاسخ محکم و قاطع کشاورزان و مردم اصفهان این بار هم ضدانقلاب و دشمنان ناکام گذاشت.

روز گذشته در پی فراخوان ضدانقلاب، صنف کشاورزان استان اصفهان با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد هیچ‌گونه تجمعی را نخواهد داشت و مطالبات خود را از مسیر قانونی پیگیری خواهد کرد.

برسی های میدانی خبرنگاران از اصفهان نشان می‌دهد با همراهی مردم و کشاورزان، امروز مثل روزهای گذشته اصفهانی‌ها روز بسیار آرامی را سپری کردند.

منبع:فارس

انتهای پیام/

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین