|

دستمزد کشتن شهید مدرس چقدر بود؟ + فیلم

حجت‌الاسلام حسین انصاریان سخنران مذهبی طی یک سخنرانی، ماجرای شهادت آیت‌الله مدرس را شرح داده است.

دستمزد کشتن شهید مدرس چقدر بود؟ + فیلم
کد مطلب : 21808

به گزارش تراز اقتصاد ، ۱۰ آذرماه سالروز شهادت آیت‌الله مدرس است. به همین مناسبت سخنرانی حجت الاسلام حسین انصاریان که درباره شهادت آیت‌الله مدرس است را بازخوانی می‌کنیم:

وی در این سخنرانی که محرم ۱۳۹۹ در شهرستان خوی ایراد کرد، اظهار داشت: من پرونده شهید مدرس را می‌خواندم که در دادگستری تهران بایگانی شده است. رئیس کلانتری کاشمر و دو پاسبان نزدیک افطار به خانه این عالم بزرگ می‌روند. او در یک سماور آب ریخته بود تا چای برای افطار آماده کند.

انصاریان گفت: آن‌ها چای ریختند و به او گفتند بخور! او گفت زمان افطار نشده، اما بازهم اصرار کردند. او زهر رضاخانی را خورد. این دو پاسبان هرچه صبر کردند، دیدند که نمرد. عمامه‌اش را از روی طاقچه برداشتند و به گردنش بستند. یک سر عمامه را یک پاسبان و سر دیگر را پاسبان دیگر می‌کشید.

این سخنران مذهبی تصریح کرد: افطار نشده او را کشتند و خفه‌اش کردند. من غسال او را دیدم. به من گفت پاسبانی من را شبانه خواست که فرد غریبی از دنیا رفته است. بیا او را غسل بده. من شبانه او را غسل دادم و دفنش کردیم. خدا محل دفن او را عظمت داد. به آن دو پاسبان که دین و شرف خود را فروختند، تنها ۲۰ تومان دادند.

فیلم این سخنرانی را اینجا مشاهده کنید:

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین