|

جزئیات قرنطینه دریانوردان هندی مبتلا به کرونا در ۷۰ کیلومتری بندر امام

مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان گفت: دیروز یک فروند کشتی از مبدأ اروپا و با خدمه‌ هندی از نظر کرونا کنترل شد و ۴ نفر از خدمه‌ آن با تست مثبت شناسایی شدند، بنابراین کشتی مذکور در فاصله ۷۰ کیلومتری از مجتمع بندری امام خمینی به طور کامل قرنطینه شد.

جزئیات قرنطینه دریانوردان هندی مبتلا به کرونا در ۷۰ کیلومتری بندر امام
کد مطلب : 10583

به گزارش تراز اقتصاد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی ، عادل دریس بیان کرد: همه کشتی‌های ورودی از مبدأ بنادر کشورهای هند و برزیل و یا کشتی‌هایی که دارای خدمه هندی یا برزیلی هستند، در بدو ورود به آب‌های استان خوزستان متوقف و توسط تیم‌های قرنطینه‌ شبکه بهداشت و درمان شهرستان از طریق انجام تست‌های دقیق کنترل می‌شوند تا از ورود هر نوع بیماری مسری به ویژه گونه‌ جهش یافته‌ ویروس کرونا جلوگیری شود.

وی اظهار داشت: روز گذشته یک فروند کشتی از مبدأ اروپا و دارای خدمه‌ هندی مورد کنترل قرار گرفت و ۴ نفر از خدمه‌ آن با تست مثبت به ویروس کرونا شناسایی شدند.

دریس افزود: کشتی مذکور در فاصله ۷۰ کیلومتری از مجتمع بندری به طور کامل قرنطینه شد تا پس از اجرای کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی و اطمینان از سلامتی بیماران و دیگر خدمه کشتی توسط تیم قرنطینه‌‌ شبکه بهداشت و درمان، مجوز ورود به بندر صادر شود.

مدیرمنطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی(ره) با تأکید بر اجرای اصول شیوه‌نامه های بهداشتی در برخورد با موارد مشکوک بیان کرد: تردد خدمه‌ کشتی به اسکله و همچنین تردد عوامل تخلیه و بارگیری به کشتی ممنوع است.

انتهای پیام/ب


دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین